Nejčastěji kladené dotazy

Komu je konference určena?
Konference je určena zejména pro starosty, radní, tajemníky a právníky obecních a městských úřadů. Účast na konferenci je však otevřena také široké veřejnosti.

Jaká je výše účastnického poplatku?
Základní výše účastnického poplatku činí 4 490 Kč bez DPH.

Je možná sleva z účastnického poplatku?
Ano, poskytujeme zvýhodněný účastnický poplatek ve výši 3 990 Kč bez DPH třem skupinám účastníků, a to:

• členům Svazu měst a obcí ČR,
• členům Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů,
• nebo předplatitelům systému ASPI od společnosti Wolters Kluwer ČR.

Zároveň při zaslání přihlášky do 30. 4. 2014 Vám bude poskytnuta sleva 1 000 Kč z účastnického poplatku pro každého dalšího účastníka z Vaší obce.

Je možná účast pouze na jednom z konferenčních dnů?
Ano. Účastnický poplatek je v tomto případě poloviční, a to:

• 2 245 Kč bez DPH (u účastnického poplatku 4 490 Kč bez DPH),
• 1 995 Kč bez DPH (u zvýhodněného účastnického poplatku 3 990 Kč členům SMO ČR, členům Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů nebo předplatitelům ASPI).

Co zahrnuje účastnický poplatek?
Účastnický poplatek zahrnuje následující:
• účast na konferenci pro 1 osobu
• večerní raut
• občerstvení během odpoledních a dopoledních přestávek
• oběd
• tiskové materiály

Zahrnuje účastnický poplatek i ubytování?
Náklady na ubytování nejsou v ceně účastnického poplatku zahrnuty. Účastníci mohou využít zvýhodněné nabídky ubytování Hotelu Černigov, nebo si zajistí ubytování sami podle svých potřeb.

Ceny za ubytování jsou následující:

1/1 jednolůžkový pokoj včetně bufetové snídaně: 880 Kč

1/2 dvoulůžkový pokoj včetně bufetové snídaně: 1200 Kč

Rezervaci pokojů v Hotelu Čenigov provádějte telefonicky na čísle 495 814 266, nebo e-mailem na reservation.hchk@cpihotels.com. UPOZORNĚNÍ: Pro zvýhodněnou cenu ubytování je při rezervaci nutné uvést heslo SPOLEČNOST PRO ROZVOJ VEŘEJNÉ SPRÁVY.

Jakým způsobem lze uhradit účastnický poplatek?
Poplatek, prosím, uhraďte převodem na bankovní účet číslo 43-3896340297/0100. Veškeré nezbytné údaje pro provedení platby budou uvedeny ve faktuře, kterou Vám zašleme do dvou pracovních dnů po přijetí přihlášky na konferenci.

Je možné zrušit účast na konferenci po zaplacení účastnického poplatku?
Ano. Při odhlášení z konference do 16. 5. 2014 vracíme účastnický poplatek v plné výši. Při odhlášení z konference po 16. 5. 2014 vracíme 50 % hodnoty účastnického poplatku.

Je možné se na konferenci přihlásit i po uzavření registrace?
Uzavírka přihlášek je 16. 5. 2014, v případě zájmu o účast na konferenci po uvedeném datu se na nás, prosím, obraťte emailem nebo telefonicky. Pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc.

S jakým předstihem budou dostupné materiály pro účastníky konference?
Tištěné materiály získáte při prezenci před zahájením konference.

Jaké jsou možnosti parkování v místě konání konference?
Po celou dobu konání konference je rezervována celá plocha parkovacího areálu Hotelu Černigov (cca 60 parkovacích míst).
Z kapacitních důvodů Vás prosíme o sdělení (buď telefonicky na 226 227 507, nebo e-mailem na sekretariat@rozvoj-vs.cz), máte-li zájem o parkování v areálu Hotelu Černigov.

Komentáře nejsou povoleny.